Klokkenrellen en kokkerellen

12 september 2023 - Chiang Mai, Thailand

(incl 2 filmpjes)

Vandaag schijnt het zonnetje weer iets meer dan gisteren en tja, regen is niet zo gek in het regenseizoen. Goed weer voor de muggen en dat merk je gelijk. Water met daarna zon op één of ander poeltje is een heerlijke broedplaats.

We vragen een taxichauffeur of hij ons naar een hoge berg in de omgeving wil brengen waar de belangrijkste tempel van Noord Thailand staat. Erwin heeft weer een leuk filmpje gemaakt (zie filmpje Tempel Doi Suthep onder video’s) Hoor de klokjes daar eens luiden; oh wat gaan ze weer tekeer..

IMG_2715IMG_2716IMG_2720IMG_2721IMG_2722IMG_2724IMG_2725IMG_2726IMG_2730IMG_2731

Eenmaal terug bij het hotel was er een klein uurtje om af te koelen en daarna werden we opgehaald voor Erwin’s eerste verjaardagskado; een kookcursus. Wat was dat een geslaagd uitje.   (Zie filmpje kookcursus Chiang Mai, onder video’s).

Uitgeteld lagen we half 10 op bed, want morgen weer vroeg uit de veren voor een bezoek aan de olifanten rescue!